Vloerverwarming case study
Producten: EasyFix™-nieten, SUPERflex™-16 en Quantum-besturingselementen
Klanten die bij ons kopen, ontdekken snel dat het Continal-team altijd kan rekenen op kwaliteitsproducten en een snelle, flexibele klantenservice.
Onze klant nam contact met ons op en zocht naar een vloerverwarmingssysteem dat zowel de begane grond van een hoofdhuis als het aangrenzende bijgebouw zou kunnen bedekken - een totale verwarmde oppervlakte van 130m2.
Hij had een systeem nodig dat hij met een gerust hart kon installeren, waar hij geen problemen of problemen mee zou hebben, want hij werkte aan een nieuwbouwproject binnen een krappe tijdspanne. Nadat hij vorig jaar een systeem van ons had gekocht, had hij onze hoge eisen aan de klantenservice ervaren en wist hij dat we met ons brede productassortiment precies het systeem konden leveren dat hij wilde, precies op het moment dat hij het nodig had.
Het systeem zou worden geïnstalleerd in een dekvloer, wat typisch is voor een nieuwbouwwoning. Hij wilde een systeem dat snel kon worden geïnstalleerd en tegelijkertijd alle benodigde ruimtes effectief kon verwarmen. Het systeem zou zich uitstrekken over de begane grond van het hoofdgebouw - drie verwarmde ruimtes - maar moest ook nog eens vier ruimtes in een bijgebouw naast het pand afdekken.
De technische verkoopadviseur heeft ons EasyFix™-nietsysteem aanbevolen, evenals de SUPERflex™-16 leiding en de Quantum digitale thermostaten.
Door de Quantum digitale thermostaten toe te voegen, konden de bewoners van het gebouw hun vloerverwarming met een smartphone-app bedienen, waar ze zich ook bevinden.
Het EasyFix™-nietsysteem is zorgvuldig ontworpen om kosteneffectief en eenvoudig te installeren. Het is geschikt voor een verscheidenheid aan dekvloerdieptes en kan zonder specialistische apparatuur worden aangebracht.
"Ik was blij om een systeem te kopen van een bedrijf waarvan ik weet dat ik het kan vertrouwen om het systeem op tijd bij mij te krijgen. Ik zal op Continal Vloerverwarming vertrouwen wanneer ik een vloerverwarmingsproject heb."
Nadat het Continal-team het EasyFix™-nietensysteem had aanbevolen, kwam de klant naar ons terug en moest het ontwerp herzien, omdat zijn klant had besloten een aantal van de interne ruimtes van het pand te verplaatsen om een betere indeling te creëren.
Dankzij de FastTrack service van Continal was het team in staat om het systeem snel te herontwerpen en de offerte aan te passen aan de nieuwe lay-out binnen enkele uren, zodat de klant het systeem kon bestellen en slechts een paar dagen later geleverd kon krijgen.